بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون پکن

هتل 5 ستاره  گریت وال شرایتون اقامتگاهی زیبا و باشکوه در مرکز شهر پکن است که در منطقه تجاری جائویانگ قرار دارد .این هتل 5 ستاره لوکس فقط 300 متر از نمایشگاه مرکزی ایستگاه مترو فاصله دارد. هتل دارای 4 رستوران و یک استخر سرپوشیده می باشد. برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل گریت وال شرایتون می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه ، چیزی حدود 15 کیلومتر می باشد . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به گردشگران تور چین و تور پکن ارائه کرده تا رضایت ایشان را جلب نموده و اوقاتی سرشار از آسایش و رفاه را برای ایشان مهیا کند.

تور چین نوروز 96

 

اتاقهای هتل گریت وال شرایتون

اتاقهای هتل گریت وال شرایتون شامل 827 اتاق استاندارد و سوئیت لوکس ورویایی بوده و از فضایی رمانتیک وآرامش بخش برخوردار می باشد . استفاده از رنگ های سایه روشن و طراحی شرقی اتاق ها و بهره مندی از وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک و راحت و پنجره هایی بزرگ با نورگیر مناسب که چشم اندازی باشکوه از مناظر شهر داشته ، زیبایی آن ها را دو چندان کرده است . ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی که برای اینکار آموزش دیده اند، اتاقها را چون روز اول  لوکس نگاه می دارند . تمام اتاقها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. همین عوامل سبب شده تا اتاق های مجلل هتل گریت وال شرایتون از جذابیت زیادی برای گردشگران تور پکن برخوردار باشند .

تور چین تابستان 95 | تور چین مرداد 95 | تور چین شهریور 95

امکانات هتل گریت وال شرایتون

امکانات هتل گریت وال شرایتون شامل استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، چهار رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره گریت وال شرایتون می باشد  .

تور چین پاییز 95 | تور چین مهر 95 | تور چین آبان 95 | تور چین آذر95

 

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده