مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گرند هتل وانگ فوجینگ

گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

گرند هتل وانگ فوجینگ  یکی اقامتگاه های مجلل پکن به شمار می رود که از دسترسی مناسبی به وسایل حمل و نقل عمومی برخوردار است . این هتل 5 ستاره ، بسیار مورد توجه گردشگرانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . نزدیکی به مراکز دیدنی شهر مثل خیابان معروف وانگ فوجینگ که 800 متر و میدان تیان آن منکه کمتر از 3 کیلومتر از هتل فاصله دارد ، از برتری های آن به شمار می رود . برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های گرند هتل وانگ فوجینگ می باشد . در ضمن ایستگاه مترو 50 متر ، ایستگاه راه آهن 400 متر و فرودگاه بین المللی پکن هم 45 دقیقه پیاده تا مکان هتل فاصله دارد که همین ویژگی ها تردد میهمانان را به منطق دیدنی و توریستی شهر آسان نموده است  .  

تور چین نوروز 96

اتاقهای گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

اتاقهای گرند هتل وانگ فوجینگ شامل 339 اتاق استاندارد و سوئیت مجهز می باشد . استفاده از رنگ های ملایم و بهره مندی از وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک و راحت و پنجره هایی بزرگ با نورگیر مناسب که چشم اندازی باشکوه از مناظر شهر داشته ، زیبایی آن ها را دو چندان کرده است . ارائه خدمات خانه داری روزانه با پرسنلی که برای اینکار آموزش دیده اند، اتاقها را چون روز اول  لوکس نگاه می دارند . تمام اتاقها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، وسایل برودتی و حرارتی ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. همین عوامل سبب شده تا اتاق های مجلل گرند هتل وانگ فوجینگ از جذابیت زیادی برای گردشگران تور پکن برخوردار باشند .

تور چین تابستان 95 | تور چین مرداد 95 | تور چین شهریور 95

 

امکانات گرند هتل وانگ فوجینگ پکن

امکانات گرند هتل وانگ فوجینگ شامل استخر سرپوشیده ، باشگاه ورزشی مجهز ، میز پینگ پنگ ، سالن بیلیارد ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، سالن زیبایی و آرایشگاه ، بار، بوفه صبحانه ، سه رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی گرند هتل وانگ فوجینگ می باشد  .

تور چین پاییز 95 | تور چین مهر 95 | تور چین آبان 95 | تور چین آذر95

 

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده